VI GIVER 60 DAGES RETURRET
Brugeren (køberen) har ret til inden for 60 dage efter modtagelsen af de bestilte produkter at meddele sælgeren [email protected], at han/hun fortryder købsaftalen uden at skulle angive en grund! Køberen skal returnere varen til sælgeren for egen regning.
RETURNERING AF KØBTE PRODUKTER
Indsend din fortrydelsesmeddelelse med en returformular eller en utvetydig erklæring, der tydeligt angiver, at du annullerer kontrakten til [email protected]
Du kan finde tilbagebetalingsformularen HERE (click).
De købte produkter skal returneres til sælgeren på købers regning inden for 60 dage fra datoen for meddelelsen om fortrydelse af købet.
De købte produkter skal returneres til sælgeren i ubeskadiget stand, i den originale emballage og i samme mængde, medmindre produkterne er ødelagt, beskadiget, tabt eller reduceret i mængde uden brugerens (køberens) skyld.
Hvis den postpakke, som brugeren (køberen) har modtaget de bestilte produkter i, er fysisk beskadiget, bør modtageren ikke acceptere pakken uden en skadesattest fra transportøren, da det er nødvendigt at indlede en reklamationsprocedure med transportøren.
ADRESSE FOR RETURNERING AF PRODUKTER
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija.
Når du returnerer produkter, skal du sørge for at medsende den udfyldte produktreturformular, som du kan finde på HERE (click). For at arrangere en klage, send et billede af æsken, etiketten på æsken og et billede af alle de modtagne produkter.
Vi anbefaler, at du sender din pakke som anbefalet post med en følgeseddel, så dit krav, selv i tilfælde af en tabt pakke, kan afklares ved hjælp af følgesedlen via trackingnummeret. Du kan sende os følgesedlen og navnet på transportøren via e-mail til [email protected].
Sælgeren skal tilbagebetale køberen den fulde købspris, som køberen har betalt på tidspunktet for ordren, eller købsprisen for de produkter, der returneres til sælgeren.
For returnerede varer skal Sælger refundere købesummen til køber senest 60 dage efter modtagelsen af returneringen af pakken til Nutrisslim lageret. Tilbagebetalingen foretages af sælgeren til den personlige konto eller transaktionskonto for den bruger (køber), hvorfra betalingen blev foretaget, eller som køberen har angivet på tilbagebetalingsformularen.
ER VAREN I EMBALLAGEN FORKERT?
Hvis du har modtaget defekte eller beskadigede produkter, skal du sende en reklamation med detaljerede oplysninger (herunder billeder) til [email protected] inden for 8 dage efter modtagelsen af pakken. Vi vil kontrollere, om du er berettiget til at få nye produkter og give dig de relevante instruktioner. Angiv venligst dit ordrenummer i den relevante linje og giv alle dine oplysninger (fornavn, efternavn, adresse og telefonnummer) i meddelelsen, så vi nemt kan finde din ordre og behandle din anmodning hurtigt.
MANGLER DER VARER I PAKKEN?
Vi ved, at det er vigtigt for dig at modtage din ordre i sin helhed, og det er også vigtigt for os! Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at sende din ordre til tiden og i god stand.
Kontakt venligst [email protected] inden for 8 dage, så vi kan arrangere levering af de manglende produkter. Inkluder dit ordrenummer i emnelinjen og send os billeder af alle de modtagne produkter i meddelelsen, boksen, hvori produkterne ankom og etiketten på leveringstjenesten, der er på kassen.
KUN KRAV, DER OPFYLDER ALLE OVENNÆVNTE BETINGELSER, VIL BLIVE GODKENDT.