Promo icon

100% tilfredshedsgaranti

Promo icon

Levering inden for 4-5 arbejdsdage

Promo icon

Gratis levering for ordrer over 299 kr!

Promo icon

14 dages fuld returret

Promo icon

Højeste kvalitetsstandarder

Promo icon

100% tilfredshedsgaranti

Promo icon

Levering inden for 4-5 arbejdsdage

Promo icon

Gratis levering for ordrer over 299 kr!

Promo icon

14 dages fuld returret

Promo icon

Højeste kvalitetsstandarder

Generelle vilkår og betingelser

1. Generelle oplysninger

De generelle vilkår og betingelser er udarbejdet i overensstemmelse med bestemmelserne om forbrugerbeskyttelse, baseret på anbefalinger fra det slovenske handels- og industrikammer og internationale kodekser for online og elektroniske virksomheder.

Hjemmesiden er en online butik, hvor Sælger Nutrisslim d.o.o. Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, SI-Slovenien, skatteregistreringsnummer: GB361629785 (i det følgende benævnt “Sælger”) tilbyder sine produkter og køberne køber dem.

Når sælgeren bestiller et individuelt produkt eller en vare hos køberen, opstår der et forpligtelsesforhold mellem dem. Alle tvister, der opstår i forbindelse med dette retsforhold (f.eks. på grund af sandheden af brugerens oplysninger, tilbuddets indhold, tilbuddets genstand og pris osv.) løses udelukkende mellem sælger og køber. Sælgeren og køberne på webstedet accepterer den transaktionsmetode, som er specifik for internettet og til en vis grad er anonym.

Ved registrering i onlinebutikken får den besøgende et brugernavn, som er det samme som hans/hendes e-mail-adresse, og en brugeradgangskode, som brugeren selv fastsætter. Brugernavnet og brugeradgangskoden skal være klart identificeret og knyttet til de indtastede data. Ved at registrere sig bekræfter og garanterer den besøgende, at han/hun er myndig og fuldt juridisk myndig. Ved at registrere sig bliver den besøgende bruger og opnår retten til at købe. Ved at købe et produkt bliver brugeren en kunde.

Disse generelle vilkår og betingelser definerer driften af e-shoppen, besøgendes, brugerens og købers rettigheder og forpligtelser samt forretningsforbindelsen mellem operatøren, sælgeren og brugeren som køber af produkter fra e-shoppens tilbud.

Leverandør og leverandørens adresse: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o, Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, SI-Slovenien; Registreret ved distriktsdomstolen i Ljubljana, SI-Slovenien, under nummer 2010/9888.

Virksomheden er forpligtet til at betale merværdiafgift (moms).

Momsnummer: GB361629785

Registreringsnummer: 3711676000

Kontaktoplysninger for sælger:

2. Tilgængelighed af oplysninger

Sælgeren forpligter sig til til enhver tid at have følgende til rådighed for brugeren:

  • oplysninger om selskabets identitet (navnlig selskabets navn, dets hjemsted og det registreringsnummer, som selskabet er registreret under)
  • kontaktoplysninger, der gør det muligt for brugeren at kommunikere hurtigt og effektivt med sælgeren (e-mail, telefon osv.)
  • oplysninger om de væsentlige egenskaber ved produkterne eller lederne af onlinebutikkerne, herunder eftersalgsservice og garantier
  • oplysninger om tilgængeligheden af onlinebutikkens produkter eller tjenester
  • metode og betingelser, navnlig leveringssted og -tidspunkt
  • oplysninger om betalingsmetoder
  • oplysninger om tilbuddets gyldighed fra onlinebutikken
  • oplysninger om den periode, inden for hvilken kontrakten stadig kan tilbagekaldes, og om betingelserne for tilbagekaldelse
  • oplysninger om klageproceduren og oplysninger om sælgerens kontaktperson i forbindelse med kontakter med brugerne.

3. Produkttilbud, leveringstid og modtagelse af pakken

På grund af onlineforretningers karakter ændrer tilbuddet i onlinebutikken sig og opdateres ofte og hurtigt.

Leveringstiden for lagerførte produkter er 2 arbejdsdage i Slovenien, medmindre GLS leverer senere til en specifik leveringsadresse (se punkt 11). For andre produkter gælder den leveringstid, der er angivet ved siden af produktet i webshoppen. Hvert produkt er tilgængeligt inden for et rimeligt tidsrum.

Når brugeren afgiver en ordre, kan han/hun angive en af følgende metoder til at modtage produkterne:

  • Betaling efter levering, i hvilket tilfælde leveringstjenesten opkræver et gebyr af brugerne.
4. Betalingsmetoder

Sælgeren giver brugeren mulighed for at vælge en af følgende betalingsmetoder ved køb af produkter fra onlinebutikken:

  • kontant (eller med kort) ved modtagelse, i hvilket tilfælde onlineprisen gælder (se punkt 5)
  • Betaling via PayPal eller kort
  • betaling med kreditkort

Betaling med debet- eller kreditkort og afdragsbetaling er kun mulig, hvis dataene i betalerens brugerprofil er de samme som dataene i debet- eller kreditkortindehaverens brugerprofil.

Betalingstransaktionen er ikke afsluttet, før din ordre er afsendt.

 

5. Priser

Onlineprisen gælder for alle registrerede brugere af e-shoppen. Der kan forekomme tillæg til onlineprisen, afhængigt af den valgte betalingsmetode (se punkt 4).

Alle priser i onlineshoppen www.naturesfinestfoods.uk er i euro og er inklusive moms. Alle priser i onlineshoppen er produktpriserne og omfatter ikke forsendelsesomkostninger (se punkt 3 og 10). Alle priser gælder kun for onlinekøb af produkter via onlineshoppen.

Alle priser er gyldige på bestillingstidspunktet og har ingen forudbestemt gyldighed, så de er kun gyldige, indtil de ændres hver gang. Trods sælgers bedste bestræbelser på at give de mest opdaterede og nøjagtige oplysninger er det muligt, at prisoplysningerne kan være ukorrekte. I et sådant tilfælde, og hvis prisen på produktet ændres under behandlingen af ordren, dvs. fra tidspunktet for afgivelse af ordren, indtil ordren er bekræftet, vil forhandleren

  • underretter brugeren (køberen) om de nye priser, og i dette tilfælde har brugeren (køberen) mulighed for at ændre ordren delvist, annullere den helt eller bekræfte ordren til de nye priser uden yderligere omkostninger, eller
  • give brugeren (køberen) mulighed for at fortryde købet og samtidig tilbyde ham en løsning, der er til gensidig fordel og tilfredshed.

Tilbuddet i Nature’s finest online butik opdateres og ændres ofte og hurtigt. Priserne er angivet som almindelige priser og kampagnepriser. I tilfælde af salgsfremmende produkter er det tydeligt, hvilken pris der er den normale pris på produktet (den er overstreget) og hvilken pris der er salgsfremmende.

Prisen i Nutrisslim online butik er den samme for registrerede medlemmer og besøgende i online butikken. Alle priser er inklusive moms. Priserne er gyldige på bestillingstidspunktet og har ingen forudbestemt gyldighed.

6. Købsprocedure 

6.1. Tekniske skridt, der fører til indgåelse af en salgskontrakt

Følgende tekniske trin er tilgængelige for brugeren (køberen) under købsprocessen:

  • logge ind på netbutikken ved hjælp af en e-mailadresse eller en brugeradgangskode, hvis brugeren (kunden) tidligere har oprettet en brugerkonto (se punkt 1)
  • søge efter et individuelt produkt i produkttilbuddet i onlinebutikken
  • vælge produkt til køb
  • tilføjelse af det valgte produkt til indkøbskurven
  • fastsættelse af mængden af det produkt, der skal købes
  • en gennemgang af prisen på det valgte produkt i den valgte mængde, herunder den beregnede afgift, hvis den er pålagt
  • valg af leveringsmetode (se punkt 3 og 10)
  • valg af betalingsmetode (se punkt 4)
  • gennemgang af ordren med den valgte leveringsmetode og de eventuelle leveringsomkostninger
  • anmeldelse og afgivelse af ordren, der fører til gennemførelse af købet (jf. punkt 6.3 og 6.4).

6.2. Identificere og rette fejl, før du afgiver en ordre

Før du afgiver en ordre, brugeren (køber) gennem den grafiske brugergrænseflade har mulighed for, med øjeblikkelig virkning, nemt og uden problemer:

  • se og gennemgå de produkter, du har valgt og lagt i din indkøbskurv
  • se og undersøge prisen på et enkelt produkt og den samlede pris for den samlede valgte mængde af hvert produkt
  • ændring af den valgte mængde af det enkelte produkt og beregning af den nye pris efter ændringen af mængden
  • fjernelse af udvalgte produkter, som brugeren ikke ønsker at købe, fra indkøbskurven
  • beregner den tilsvarende afgift i henhold til den afgiftssats, der gælder for det valgte produkt og dets pris (afgiftsgrundlag).

Før ordrebekræftelse har brugeren (køber) gennem den grafiske brugergrænseflade mulighed for, med øjeblikkelig virkning, nemt og uden problemer:

  • ændre den valgte leveringsmetode
  • ændre den valgte betalingsmetode
  • gennemgå og godkende de enkelte ændringer.

6.3. Godkendelse af købsordren

Efter at have afgivet ordren modtager brugeren (køber) en bekræftelse fra sælgeren via e-mail om, at ordren er blevet accepteret. Inden for 1 time efter at have modtaget denne bekræftelse har brugeren (køber) mulighed for at annullere ordren uden konsekvenser. Bortset fra muligheden for at annullere kan brugeren (køber) ikke ændre indholdet af ordren, efter at den er blevet afgivet. Brugeren (køberen) har altid adgang til oplysninger om status og indhold af hver enkelt ordre i sin profil på webstedet.

6.4. Ordrebekræftelse

Hvis brugeren (køberen) ikke annullerer ordren, vil ordren blive behandlet yderligere. Efter modtagelsen undersøger sælgeren ordren, kontrollerer tilgængeligheden af de bestilte produkter og bekræfter ordren eller afviser den med en begrundelse. Sælgeren kan også kontakte brugeren (køberen) telefonisk for at bekræfte oplysningerne eller for at sikre, at leveringen er korrekt. Efter at have bekræftet ordren informerer sælgeren brugeren (køber) pr. e-mail om den forventede leveringstid. På dette trin er salgs-/købsaftalen for de bestilte produkter mellem brugeren (køber) og sælgeren uigenkaldeligt indgået (se punkt 7).

6.5. Afsendt ordre

Sælgeren forbereder og sender de bestilte produkter inden for den aftalte frist og informerer brugeren (køber) pr. e-mail. I denne e-mail informerer sælgeren også brugeren (køberen) om produktreturpolitikken og oplyser brugeren (køberen) om kontaktpersonerne i tilfælde af en klage eller forsinkelse i leveringen.

 

7. Salgs-/købsaftale

Sælgeren udsteder en skriftlig faktura til den bruger, der køber produktet fra onlinebutikken, med en analyse af omkostningerne og en forklaring på retten til at fortryde købet og returnere de bestilte produkter, hvis det er nødvendigt og muligt. Salgs-/købskontrakten i form af en købsordre gemmes i elektronisk form på sælgers server og er til enhver tid tilgængelig for brugeren (køber) i dennes brugerprofil. Salgs-/købsaftalen skal indgås på slovensk.

Salgs-/købskontrakten er indgået i det øjeblik, hvor sælgeren bekræfter ordren (se punkt 6.2). Fra det øjeblik er alle priser og andre købsbetingelser fastlagt og gælder for både sælger og bruger (køber).

7.1 Rabatter, kampagnekoder, lykkehjul
Rabatter er ikke kumulative! Hvis produkterne på hjemmesiden allerede er til salg eller der er allerede sat nogen rabat på dem, yderligere rabatter gælder ikke for dem.

 

8.Fortrydelsesret fra købet, returnering af produkter

I tilfælde af fjernsalgsaftaler har køberen ret til inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne at meddele virksomheden, at han/hun trækker sig fra aftalen, uden at være forpligtet til at begrunde sin beslutning. Køberen skal returnere varerne inden for 14 dage efter, at han har meddelt, at han har til hensigt at fortryde aftalen.

Den eneste omkostning, som køberen skal afholde i forbindelse med fortrydelse af kontrakten, er omkostningerne ved levering og efterfølgende returnering af varerne til leverandørens adresse. Leverandøren refunderer forbrugeren købesummen for varerne og ikke leveringsomkostningerne.

I tilfælde af fortrydelse af den kontrakt, hvor bonussen blev brugt (f.eks. gratis levering), betragtes disse penge som en rabat og returneres ikke til brugeren.

Informer os om den påtænkte returnering ved at sende en skriftlig meddelelse til kontakt-e-mailen: [email protected]

Du kan give meddelelse om din fortrydelse ved at bruge tilbagebetalingsformularen eller ved en klar erklæring, hvori du tydeligt angiver, at du trækker dig fra kontrakten. Køberen anses for at have afgivet fortrydelseserklæringen rettidigt, hvis han sender den inden for den frist, der er fastsat for at fortryde aftalen. Det er brugeren (køberen), der har bevisbyrden for, at fortrydelsesretten er blevet udøvet.

Formularen til returnering af produkter kan findes HER (klik).

Alle produkter, der købes på www.naturesfinestfoods.uk, er af en sådan art, at de kan returneres med posten.

Selskabet skal returnere varen straks eller senest 14 dage efter modtagelsen af meddelelsen om tilbagekaldelse. Sælgeren skal tilbagebetale de modtagne betalinger til køberen med det samme betalingsmiddel, som køberen har anvendt, medmindre køberen udtrykkeligt har anmodet om at anvende et andet betalingsmiddel, og medmindre køberen ikke påføres nogen omkostninger som følge heraf.

De modtagne varer skal returneres af køberen i ubeskadiget stand og i uændret mængde, medmindre varerne er blevet beskadiget, ødelagt, gået tabt eller mængden er blevet reduceret uden købers ansvar.

Køberen må ikke bruge varerne uhindret indtil fortrydelsen af kontrakten, men kun på grund af e-shoppens karakter (fjernkontrakt) har han/hun mulighed for at genoverveje købet.

Medmindre andet er aftalt mellem parterne, har forbrugeren ikke ret til at træde tilbage fra aftalen, når:

– levering af forseglede varer, som af sundheds- og hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til returnering, og som ikke er forseglet efter levering

– varer, hvis pris afhænger af udsving på markederne, som virksomheden ikke har nogen kontrol over, og som kan forekomme i løbet af fortrydelsesperioden.

 

9. Reelle eller skjulte fejl og mangler

Sælgeren skal levere varen til køberen i overensstemmelse med kontrakten og er ansvarlig for eventuelle faktiske mangler.

Køberen skal underrette sælgeren og give en detaljeret beskrivelse af det defekte materiale til adressen: [email protected]

På grund af en defekt i produktet kan køberen reklamere over defekten til sælgeren inden for 2 måneder fra opdagelsen af den faktiske defekt eller inden for 2 år fra købers modtagelse af varen.

Sælgeren skal sørge for, at alle produkter, der har været genstand for reklamationer, erstattes eller at købsprisen tilbagebetales til brugerens bankkonto. Ved udøvelse af rettighederne i henhold til dette afsnit skal køberen beskrive manglen detaljeret over for sælgeren og give sælgeren mulighed for at inspicere produktet. Hvis manglen er berettiget, skal sælgeren opfylde forbrugerens krav så hurtigt som muligt, dog senest inden 8 dage. Hvis der er en tvist om manglen, skal sælgeren dog give køberen et skriftligt svar inden for 8 dage.

Sælgeren forbeholder sig ret til at afvise reklamationen i tilfælde af:

  • de returnerede varer er blevet beskadiget af køberen
  • de returnerede varer er ikke forsynet med et sikkerhedssegl eller er ikke i deres originale emballage
  • hvis sælgeren konstaterer, at produktet er blevet beskadiget eller er ubrugeligt som følge af købers ulovlige adfærd.

Forbrugeren kan efter eget valg anmode om: udbedring af eventuelle mangler ved varen, tilbagebetaling af den betalte pris afhængigt af manglens omfang, udskiftning af varen eller fuld tilbagebetaling.

Der er tale om en reel defekt, hvis:

  • hvis produktet ikke har de egenskaber, der er nødvendige for dets normale anvendelse
  • hvis produktet ikke har de egenskaber, der er nødvendige for den specifikke anvendelse, som køberen køber det til, og som var kendt eller burde have været kendt af sælgeren.
  • hvis produktet ikke har de egenskaber og karakteristika, der udtrykkeligt eller implicit er aftalt eller specificeret
  • hvis sælgeren har leveret et produkt, der ikke svarer til standarden eller modellen, medmindre standarden eller modellen kun blev præsenteret til orientering.
10. Garanti

Der ydes kun garanti for produkterne, hvis det er angivet på fakturaen eller garantibeviset. Garantien er gyldig i henhold til de anvisninger og betingelser, der er anført i garantibeviset, og ved indsendelse af fakturaen.

Garantiperioden er angivet på garantibeviset eller fakturaen. Der gives også oplysninger om garantien, når produktet præsenteres i webshoppen. Hvis der ikke er nogen garantioplysninger i onlinebutikken, er produktet ikke omfattet af garantien.

Brugeren (køberen) kan gøre krav på garantien gældende over for sælgeren eller direkte over for producenten af produktet eller dennes autoriserede service. Forbrugeren kan gøre krav på garantien ved hjælp af et garantibevis og en faktura.

Producenten eller den autoriserede service er forpligtet til at udføre den garanterede reparation inden for 45 dage fra den dag, hvor produktet modtages til reparation, ellers skal produktet erstattes med et andet, tilsvarende produkt i perfekt stand.

11. Levering

Sælgeren leverer produkterne i ordren til brugeren (køberen) inden for den aftalte tid. Sælgerens kontraktlige partner for levering af forsendelser er GLS. Sælgeren forbeholder sig ret til at vælge en anden leveringstjeneste, hvis ordren kan gennemføres mere effektivt.

Gratis fragt

Hvis den samlede værdi af de produkter, der er tilføjet i indkøbskurven, overstiger den angivne tærskel for gratis fragt på netbutikken, vil forsendelse ikke blive opkrævet på din ordre. Det samlede beløb beregnes under hensyntagen til alle anvendte rabatkuponer, hvilket betyder, at den pris, der kræves for at opfylde betingelsen om gratis fragt, består af den endelige pris på produkterne, inklusive de anvendte rabatter.

Andre ekstra gebyrer, såsom gebyrer for betalingsmetoder eller produkter tilføjet til ordren, efter det første køb er placeret, er ikke inkluderet i den samlede ordreværdi, der kræves for at opfylde betingelsen om gratis forsendelse.

 

12. Sikkerhed 

Sælgeren og administratoren skal anvende passende tekniske og organisatoriske midler til at beskytte overførsel og opbevaring af personoplysninger og betalinger. Til dette formål anvendes et 128 Bit SSL-certifikat udstedt af en autoriseret organisation.

Sikre godkendelser og kreditkorttransaktioner håndteres af Cardinity. Kreditkortgodkendelser udføres i realtid med øjeblikkelig datakontrol hos bankerne. Kortoplysningerne gemmes ikke på sælgerens server.

Brugeren er også selv ansvarlig for sikkerheden, idet han skal sikre, at brugernavn og adgangskode er sikre, og at han har den rette software og virusbeskyttelse på sin computer.

 

13. Ret til information

Du har ret til at modtage oplysninger, der ikke kan faktureres, om de personoplysninger, som vi har om dig, og ret til at få disse oplysninger slettet. Hvis du har spørgsmål om sletning, behandling eller brug af dine data, bedes du kontakte os på: [email protected] eller sende os en anmodning pr. post.

Meddelelser om ordrestatus: når din ordre er blevet leveret, men produkterne ikke er modtaget i 3-5 dage. Hvis varerne ikke er modtaget i mere end 5 dage, forbeholder vi os ret til at ringe til det telefonnummer, vi har oplyst, for at minde dig om at hente varerne.

Meddelelser: Dit navn, telefonnummer og din e-mailadresse bruges med din tilladelse til salgsfremmende formål, indtil du afmelder dig fra meddelelser. Du kan kun tilmelde dig til at modtage meddelelser, når det specifikke felt, der giver dig mulighed for at tilmelde dig, er markeret.

Hvis du bruger din Facebook-e-mailadresse eller bruger formularen på forsiden af www.naturesfinestfoods.uk, hvor du modtager rabatkuponer til din bestilling, gemmer vi din e-mailadresse for at kunne informere dig om de særlige fordele og tilbud i www.naturesfinestfoods.uk e-shop. Du kan til enhver tid afmelde dig fra anmeldelsesdatabasen ved at sende en e-mail til: [email protected] eller ved at klikke på linket “afmelding” nederst i reklamemails.

Hvis du vil afmelde dig fra lejlighedsvise reklame-sms’er, skal du sende en e-mail til [email protected] og angive dit telefonnummer i meddelelsen. Det er den eneste måde, hvorpå vi kan fjerne dig fra vores database over SMS-modtagere.

Kampagne-e-mails og/eller sms’er vil indeholde følgende oplysninger:

  • vil være klart og utvetydigt identificeret som reklamebudskaber
  • afsenderen vil være tydeligt synlig
  • alle kampagner, salgsfremstød og andre markedsføringsteknikker skal være klart defineret, og betingelserne for at deltage i dem skal være klart defineret
  • sletningsmetoden skal være klart angivet
  • brugerens ønske om ikke at modtage reklamebeskeder vil udtrykkeligt blive respekteret af udbyderen.

14. Beskyttelse af børn

Sælgeren i onlinebutikken accepterer ikke ordrer fra personer, der mistænkes for eller vides at være børn, uden udtrykkelig tilladelse fra forældre eller værge. Operatøren eller Sælgeren i onlinebutikken tilbyder ikke gratis adgang til produkter eller tjenester, der er skadelige for børn.

Uden udtrykkelig tilladelse fra forældrene eller værgerne accepterer operatøren og sælgeren ikke personoplysninger om børn og videregiver heller ikke personoplysninger fra børn til andre tredjeparter end forældre eller værger.

Al kommunikation rettet mod børn skal være alderssvarende og må ikke udnytte børns selvtillid, manglende erfaring eller loyalitetsfølelse.

15. Politik om beskyttelse af personlige oplysninger 

En del af disse generelle vilkår og betingelser er også fortrolighedspolitikken, som er tilgængelig HER (klik).

 

16. Brugernes udtalelser og anmeldelser

Brugernes eller de besøgendes udtalelser, kommentarer og produktanmeldelser er en del af onlinebutikkens funktionalitet og er beregnet til alle brugernes fællesskab.

Sælgeren og operatøren er ikke ansvarlig for indholdet af brugernes eller de besøgendes meninger, kommentarer og anmeldelser af produkterne. Operatøren kontrollerer udtalelser, kommentarer og anmeldelser før den endelige offentliggørelse og offentliggør ikke dem, der indeholder åbenlyse usandheder, er vildledende, stødende, uanstændige eller obskønne eller efter Operatørens mening ikke er til gavn for andre brugere eller besøgende på onlinebutikken. Sælgeren og operatøren er ikke ansvarlig for de oplysninger, der er indeholdt i udtalelser, kommentarer og anmeldelser, og fralægger sig ethvert ansvar, der følger af sådanne oplysninger.

Ved at indsende en udtalelse, kommentar eller bedømmelse accepterer brugeren eller den besøgende udtrykkeligt brugsvilkårene og giver operatøren tilladelse til at offentliggøre teksten helt eller delvist i alle elektroniske og andre medier. Operatøren har ret til at bruge indholdet af udtalelsen, kommentaren eller vurderingen i en ubegrænset periode og til ethvert formål, der er i operatørens forretningsmæssige interesse, herunder reklame og anden markedsføringskommunikation. Forfatteren af udtalelser, kommentarer eller vurderinger erklærer, at han/hun er indehaver af de moralske rettigheder og intellektuelle ejendomsrettigheder til de skriftlige udtalelser, kommentarer eller vurderinger, og at han/hun overdrager disse rettigheder til operatøren i en ubegrænset periode, ikke-eksklusivt og gratis.

 

17. Ansvar

Operatøren gør alt for at sikre, at de oplysninger, der offentliggøres i onlinebutikken, er opdaterede og korrekte, men produktets egenskaber, leveringstid eller pris kan ændre sig så hurtigt, at sælgeren undertiden ikke er i stand til at rette de oplysninger, der offentliggøres i onlinebutikken, i tide.

I dette tilfælde informerer operatøren eller sælgeren brugeren (køberen) om ændringerne og giver brugeren (køberen) mulighed for at trække sig tilbage fra ordren eller ændre ordren (se punkt 5).

Når de bestilte produkter er leveret til postvæsenet, er sælgeren ikke ansvarlig for fysisk beskadigelse, ødelæggelse eller tab af forsendelsen, ej heller for manglende indhold i forsendelsen eller for åbning af forsendelsen. I disse tilfælde skal brugeren (køberen) indlede en klageprocedure med GLS’ leveringstjeneste. I tilfælde af en beskadiget forsendelse skal brugeren (køberen) bringe forsendelsen til det nærmeste GLS-leveringssted i samme stand som ved modtagelsen, uden at tilføje eller fjerne noget, og udfylde en reklamationsrapport. Sælgeren vil sammen med GLS’ leveringstjeneste sørge for, at klagen løses hurtigst muligt.

 

18. Klager, tvister og anvendelse af loven

Sælgeren overholder den gældende lovgivning om forbrugerbeskyttelse. Sælgeren har etableret et effektivt system til håndtering af klager og har en udpeget kontaktperson, som brugeren (køber) kan kontakte pr. telefon eller e-mail i tilfælde af et problem. I dette tilfælde kan brugeren (køberen) kontakte os ved at indsende en klage til adressen: [email protected] Proceduren er fortrolig.

Sælgeren bekræfter inden for fem arbejdsdage, at han har modtaget klagen, informerer brugeren (køberen) om den periode, som sælgeren vil behandle klagen, og informerer brugeren (køberen) om procedurens forløb. Sælgeren vil gøre sit yderste for at løse enhver tvist i mindelighed. Hvis der ikke opnås en mindelig løsning, er alle tvister mellem sælger og brugeren (køber) underlagt distriktsdomstolen i Ljubljana. Sælger og bruger (køber) anerkender som deltagere i elektronisk handel gensidigt gyldigheden af elektroniske meddelelser i retten. Sælgeren skal i videst muligt omfang gøre sit yderste for at løse eventuelle tvister i mindelighed.

Den 14. november 2015 trådte loven om udenretslig bilæggelse af tvister på forbrugerområdet (Republikken Sloveniens statstidende [Uradni list RS], nr. 81/2015; i det følgende benævnt “ZIsRPS”) i kraft. ZIsRPS regulerer den udenretslige bilæggelse af nationale og grænseoverskridende tvister mellem virksomheder og forbrugere gennem mægling fra udbyderen af udenretslig bilæggelse af tvister på forbrugerområdet (i det følgende benævnt “OSCD-udbyderen”).

I overensstemmelse med de juridiske regler anerkender sælgeren ikke nogen udbyder af udenretslig forbrugertvistbilæggelse som kompetent til at løse forbrugertvister, der kan indledes af forbrugeren i henhold til loven om bilæggelse af forbrugertvister.

 

Nutrisslim d.o.o. anerkender ikke nogen udbyder af udenretslig forbrugertvistbilæggelse som kompetent til at løse forbrugertvister, der kan indledes af forbrugeren i henhold til loven om udenretslig bilæggelse af forbrugertvister.

Sælgeren, der som udbyder tillader e-handel på Republikken Sloveniens område, offentliggør på sit websted et elektronisk link til platformen for elektronisk bilæggelse af tvister på forbrugerområdet (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Disse generelle vilkår og betingelser og alle tvister mellem sælgeren og brugeren er underlagt og reguleret af Sloveniens materielle og processuelle lovgivning, og reglerne i international privatret, som ville gå forud for anvendelsen af enhver anden lovgivning, finder ikke anvendelse.

I alle andre tilfælde samt for de rettigheder og forpligtelser, der ikke er reguleret af disse generelle vilkår og betingelser, gælder bestemmelserne i loven om aftaleret, loven om elektronisk handel, loven om beskyttelse af personoplysninger og loven om forbrugerbeskyttelse.

19. Ansvarsfraskrivelse

Produktoplysningerne og andre råd på dette websted er ikke en erstatning for passende lægehjælp i tilfælde af sundhedsproblemer og er ikke lægeligt anerkendt til forebyggelse af sygdom. Produkterne og påstandene om de enkelte produkter på webstedet er ikke blevet evalueret af statslige myndigheder og er ikke beregnet til at diagnosticere, behandle eller forebygge sygdomme. Oplysningerne på hjemmesiden er udelukkende til oplysningsformål og skal ikke erstatte råd fra din læge eller anden sundhedspersonale. Hvis du tager medicin eller kosttilskud og har mistanke om sundhedsproblemer, skal du kontakte din læge eller apoteker, før du bruger vores produkter. Tal med din læge eller apoteker om brugen, risici og bivirkninger. Gravide kvinder og ammende mødre anbefales ikke at bruge produktet, ligesom børn og personer med helbredsproblemer. Tal med din læge eller apoteker før brug.

20. Bed om din faktura

 

Sælgeren skal udstede en faktura for ordren eller tjenesteydelserne og levere den til køberen. Køber skal modtage fakturaen og opbevare den, når han/hun forlader stedet.

21. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

I tilfælde af ændringer i bestemmelserne vedrørende driften af e-butikken, databeskyttelse og andre områder i forbindelse med driften af sælgers e-butik samt i tilfælde af ændringer i sælgerens egen forretningspolitik vil sælgeren ændre og/eller opdatere disse generelle vilkår og betingelser, hvilket han altid vil informere brugerne om på passende vis, herunder gennem kommunikation via hjemmesiden www.naturesfinestfoods.uk. Alle ændringer og/eller opdateringer af de generelle vilkår og betingelser træder i kraft og finder anvendelse otte dage efter offentliggørelsen. Hvis ændringer og/eller opdateringer er nødvendige for at overholde lovgivningen, kan sådanne ændringer og/eller opdateringer træde i kraft og finde anvendelse efter en kortere periode.

En bruger, der ikke er enig i ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, skal annullere sin registrering inden for otte dage efter offentliggørelsen af ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, ellers anses brugeren efter denne periode for at acceptere ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, og beviser for det modsatte vil ikke blive accepteret.

Brugeren kan annullere registreringen ved at sende en skriftlig erklæring til e-mailen: [email protected]

De generelle vilkår og betingelser blev godkendt af operatørens leder og sælgeren i Ljubljana den 27. august 2010.

Vi ønsker dig mange behagelige og overkommelige indkøb i vores online butik!

Delivery
Kun 299kr. til GRATIS FRAGT
Produkter i kurven

Ingen produkter i indkøbskurven.

Specialtilbud kun her!

Voeg toe aan uw bestelling en bespaar!

-72%
FatBurn Tea*

Bidrager til fedtstofskiftet, eliminerer overskydende kropsvægt og undertrykker naturligt sultfølelsen

199,00 kr. 56,00 kr.
-70%
Detox Urinary*

2-i-1 detox-formel, der hjælper med at rense kroppen og forbedre toksinelimineringen

229,00 kr. 69,00 kr.
-90%
DETOX TEA pakke

Perfekt kombination af to teer

409,00 kr. 41,00 kr.